USDJPY проби ниво на съпротива

4 май 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


USDJPY

Валутната двойка реализира очакваното поскъпване, което беше последвано от пробив на съпротива и тест на техническото ниво. Ценовото движение сигнализира, че USDJPY има технически потенциал за поскъпване към момента. Пробив на локалния минимум при 126.94 ще развали идеята. 


McDonalds

Цената на акциите регистрира пробив на вратна линия, който активира трендобръщащата фигура „глава с рамене“, която осигурява техническа възможност за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при $256.35 ще развали идеята.

NZDCAD

Валутната двойка се намира в низходящ тренд и регистрира пробив на подкрепа, който осигурява технически потенциал за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при 0.8312 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.