15 март 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
USDJPY
Валутната двойка се намира в добре изразен възходящ тренд, а цената регистрира пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за поскъпване при USDJPY. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 108.35.
NZDCAD
Валутната двойка е обект на разпродажби от края на февруари, а цената успя да регистрира импулсивен пробив на важна подкрепа. Пробивът и ценовото движение сигнализират, че NZDCAD има технически потенциал за поевтиняване. Ако обаче видим пробив на локалния максимум при 0.9111, идеята за понижаване ще отпадне.
Booking
На графиката виждаме, че цената формира поредица от по-високи локални максимуми и минимуми. Ценните книжа ще имат технически потенциал за поскъпване, ако цената регистрира пробив над предходния локален максимум. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при $2 157.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.