US30 проби ниво на съпротива

16 юли 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


US30

Индексът се движи във възходяща посока и успя да регистрира пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за повишаване. Пробив на локалния минимум при 34 126 пункта ще развали идеята.


CocaCola

Ценните книжа регистрираха импулсивно поскъпване, което повиши цената до ниво на съпротива. Акциите на CocaCola ще имат потенциал за повишаване, ако реализират пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при $53.55 ще развали идеята.

USDCNH

Валутната двойка регистрира импулсивно поевтиняване, а към момента цената формира корективно движение. USDCNH ще има техническа възможност за понижаване, ако ценовото движение пробие нивото на диагонална подкрепа. Пробив на локалния максимум при 6.4837 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.