11 юни 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
SPX500
Индексът се движи във възходящ тренд, а купувачите повишиха неговите стойности до важно ниво на съпротива. SPX500 ще има техническа възможност за повишаване, ако регистрира валиден пробив на техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 4 035 пункта ще развали идеята.
AUS200
Индексът регистрира очакваното повишаване, а към момента формира корекция, но купувачите успяха да повишат неговите стойности до ниво на съпротива. Пробив на техническото ниво ще осигури потенциал за възходящо движение при AUS200. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 7 251 пункта.
Pfizer
На графиката виждаме, че акциите на компанията се намират във възходящ тренд от края на месец февруари. Ценните книжа ще имат техническа възможност за поскъпване, ако цената регистрира пробив над нивото на съпротива. Пробив на локалния минимум при $38.47 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.