Pfizer активира трендобръщаща фигура

26 август 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


Pfizer

Ценните книжа регистрираха очакваното повишаване, но цената обърна посоката на движение и активира трендобръщащата фигура „двоен връх“, която осигурява технически потенциал за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при $51.34 ще развали идеята.


GBPCHF

Валутната двойка регистрира импулсивно поевтиняване, а към момента цената формира неускорителна корекция. Ценовото движение сигнализира, че GBPCHF има техническа възможност за ново понижаване. Пробив на локалния максимум при 1.2643 ще развали идеята.

CocaCola

Ценните книжа на CocaCola също активираха трендобръщащата фигура „двоен връх“, която осигурява потенциал за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при $57.47 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.