NZDUSD активира „двойно дъно“

31 януари 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


NZDUSD

Валутната двойка се движи в низходящ тренд, но успя да регистрира пробив на съпротива, който активира трендобръщащата фигура „двойно дъно“, която осигурява технически потенциал за поскъпване. Пробив на локалния минимум при 0.6528 ще развали идеята. 


Copper

Металът се движи в низходящ тренд и към момента тества ниво на подкрепа. Медта ще има техническа възможност за поевтиняване, ако цената регистрира пробив на нивото. Пробив на локалния максимум при $4.34 ще развали идеята.

Pfizer

Акциите на компанията се намират в корекция на възходящ тренд, а цената тества ниво на съпротива. Ценните книжа ще имат технически потенциал за поскъпване, ако бъде регистриран пробив на нивото. Пробив на локалния минимум при $49.80 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.