NZDCAD тества ниво на подкрепа

29 юли 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


NZDCAD

Валутната двойка регистрира поевтиняване, което понижи цената до ниво на подкрепа. NZDCAD ще има технически потенциал за низходящо движение, ако видим пробив на техническото ниво. Пробив на локалния максимум при 0.8911 ще развали идеята.


UKOIL

Петролът формира корективно движение, което беше последвано от пробив на диагонална съпротива, който осигурява техническа възможност за поскъпване. Пробив на локалния минимум при $67.42 ще развали идеята.

J&J

Ценните книжа успяват да регистрират поредица от по-високи локални минимуми, а купувачите повишиха цената до ниво на съпротива. Акциите ще имате потенциал за поскъпване, ако бъде регистрира пробив на техническото ниво. Пробив на локалния минимум при $161.70 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.