Facebook и Ray Ban стават съдружници в ново начинание

четвъртък, 17 септември 2020 г.

Гигантът Facebook обяви в сряда началото на партньорство си с Luxottica, производителя на Ray Ban, за да започне да подготвя първите си интелигентни очила.

Социалната мрежа работи върху очила с добавена реалност в продължение на няколко години. Заради техническите затруднения, които компанията изпитва, бе принудена да потърси подкрепа, предава CNBC.

Проектът носи кодовото име Orion, a целта е очилата да заменят смартфоните. Те ще позволят на потребителите да приемат обаждания, да виждат информация на малък дисплей и да предават на живо своята гледна точка на своите приятели и последователи в социалните медии.

Освен това Facebook разработва гласов асистент с изкуствен интелект, който би служил като “потребителски вход” за очилата, съобщи CNBC по-рано.