NAS100 тества техническо ниво

19 април 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


NAS100

Индексът регистрира очакваното повишаване, а към момента тества ниво на съпротива. NAS100 ще има техническа възможност за възходящо движение, ако видим пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 13 783 пункта ще развали идеята.


USDJPY

Валутната двойка регистрира пробив на подкрепа, който осигурява технически потенциал за поевтиняване към момента. Идеята за понижаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния максимум при 108.96.

USDINDEX

Доларовият индекс се намира в низходящ тренд от началото на април, който се дължи на разпродажбите при щатския долар. USDINDEX ще има техническа възможност за ново понижаване, ако видим пробив под нивото на подкрепа. Пробив на локалния максимум при 91.80 пункта ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.