14 юни 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
EURNZD
Валутната двойка загуби низходящата инерция, а цената тества ниво на съпротива за пети път. EURNZD ще има техническа възможност за повишаване, ако ценовото движение регистрира пробив на техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 1.6684 ще развали идеята.
NZDCHF
Валутната двойка регистрира импулсивно поевтиняване, което реализира пробив под предходния локален минимум, а цената формира корекция към момента. Ценовото движение сигнализира, че NZDCHF има технически потенциал за понижаване към момента. Идеята за низходящо движение ще отпадне, ако видим пробив на локалния максимум при 0.6455.
Акциите на компанията регистрираха поскъпване, а цената формира пропорционална корекция към момента. Ценните книжа ще имат техническа възможност за повишаване, ако ценовото движение регистрира пробив над нивото на съпротива. Пробив на локалния минимум при $323.40 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.