EURJPY тества техническо ниво

8 септември 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


EURJPY

Валутната двойка регистрира очакваното поскъпване, а към момента цената тества ниво на съпротива. EURJPY ще има технически потенциал за повишаване, ако видим пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 130.18 ще развали идеята.


NZDCAD

Валутната двойка се намира във възходящ тренд и успя да регистрира пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за поскъпване. Пробив на локалния минимум при 0.8920 ще развали идеята.

FRA40

Индексът регистрира импулсивно понижаване, което е последвано от неускорителна корекция, която забавя възходящото движение. Това сигнализира, че FRA40 има технически потенциал за ново движение в низходяща посока. Пробив на локалния максимум при 6 782 пункта ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.