Copper проби ниво на съпротива

10 септември 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


Copper

Цената успя да регистрира импулсивен пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за поскъпване към момента. Пробив на локалния минимум при $4.211 ще развали идеята.


GBPJPY

Валутната двойка регистрира поскъпване през последните две седмици, а купувачите успяват да задържат цената до ниво на съпротива. GBPJPY ще има техническа възможност за повишаване, ако бъде реализиран пробив на техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 151.41 ще развали идеята.

EURNZD

Валутната двойка се движи в низходящ тренд, а цената се намира в близост до ниво на подкрепа. EURNZD ще има технически потенциал за поевтиняване, ако бъде регистриран пробив на техническото ниво. Пробив на локалния максимум при 1.6704 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.