10 декември 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
AUDNZD
Валутната двойка се намира във възходящ тренд на по-малките времеви рамки, а цената тества ниво на съпротива към момента. AUDNZD ще има технически потенциал за поскъпване, ако бъде регистриран пробив на нивото. Пробив на локалния минимум при 1.0502 ще развали идеята.
XAU_USD
Златото регистрира импулсивно поевтиняване, което беше последвано от пробив на диагонална подкрепа, който осигурява техническа възможност за понижаване. Пробив на локалния максимум при $1 793 ще развали идеята.
Ferrari
Акциите на Ferrari се намират във възходящ тренд, но цената доближава потенциална вратна линия. Пробив на техническото ниво ще активира трендобръщащата фигура „глава и рамене“, която ще осигури потенциал за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при $268.20 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.