31 март 2022 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
AUDJPY
Валутната двойка регистрира очакваното поскъпване, но цената обърна посоката на движение и реализира поредица от импулсивни разпродажби, които бяха последвани от пробив на подкрепа. Към момента ценовото движение сигнализира, че AUDJPY има технически потенциал за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при 92.64 ще развали идеята.
USDJPY
Валутната двойка регистрира очакваното поскъпване, което беше последвано от корекция и нов пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за повишаване. Пробив на локалния минимум при 121.30 ще развали идеята.
UnitedHealth
Акциите на компанията се намират в дългосрочен възходящ тренд и регистрираха пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за поскъпване. Пробив на локалния минимум при $445 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.