AUDCHF проби ниво на съпротива

4 април 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


AUDCHF

Валутната двойка регистрира очакваното поскъпване, което беше последвано от корекция и нов пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за повишаване. Пробив на локалния минимум при 0.6895 ще развали идеята. 


UKOIL

Към момента петролът се намира в низходящ тренд и регистрира пробив на подкрепа, който осигурява техническа възможност за поевтиняване. Пробив на локалния максимум при $108.81 ще развали идеята.

NZDUSD

Валутната двойка се намира във възходящ тренд от края на януари. През изминалата седмица NZDUSD регистрира импулсивно поскъпване, което беше последвано от корекция и пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за възходящо движение. Пробив на локалния минимум при 0.6875 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.