11 март 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
AUDCAD
Валутната двойка активира трендобръщащата фигура „глава с рамене“, която осигурява технически потенциал на цената за поскъпване. Идеята за възходящо движение ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 0.9723.
SPX500
Индексът се намира във възходящ тренд и успя да регистрира пробив на диагонална съпротива, който осигурява техническа възможност за ново повишаване. Ако обаче видим пробив на локалния минимум при 3 722 пункта, идеята за възходящо движение ще отпадне.
AUDCHF
Валутната двойка регистрира импулсивно поскъпване през изминалия месец, което беше последвано от корекция и пробив на диагонална съпротива. Пробивът осигурява техническа възможност за възходящо движение при AUDCHF. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 0.7086.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.