Потенциал за поскъпване при CHFJPY

2 февруари 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


CHFJPY

Валутната двойка се движи във възходящ тренд и регистрира пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за поскъпване. Пробив на локалния минимум при 123.54 ще развали идеята. 


GBPJPY

Валутната двойка регистрира по-високи локални максимуми и минимуми, а купувачите повишиха цената до ниво на съпротива. GBPJPY ще има техническа възможност за поскъпване, ако регистрира пробив над нивото. Пробив на локалния минимум при 154.43 ще развали идеята.

EUSTX50

Индексът успя да възстанови част от натрупаните загуби и регистрира пробив на съпротива на по-малките времеви рамки, който осигурява технически потенциал за повишаване. Пробив на локалния минимум при 4 189 пункта ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.