Потенциал за поскъпване при CADCHF

8 март 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


CADCHF

Валутната двойка успя да регистрира пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал на цената за ново възходящо движение. Идеята за поскъпване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 0.7286.


NZDJPY

На графиката виждаме, че валутната двойка регистрира импулсивно поевтиняване в края на февруари, което забави възходящото движение. NZDJPY ще има технически потенциал за поевтиняване, ако цената регистрира пробив под нивото на подкрепа. Ако обаче видим пробив на локалния максимум при 78.21, идеята за понижаване ще отпадне.

USDCHF

Валутната двойка се намира в добре изразен възходящ тренд, а графиката показва, че ценовото движение успя да регистрира пробив на предходен локален максимум. Пробивът осигурява технически потенциал на USDCHF за поскъпване. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 0.9257.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.