Потенциал за поскъпване при AUDNZD

16 февруари 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


AUDNZD

Валутната двойка се движи във възходящ тренд и регистрира пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за поскъпване. Пробив на локалния минимум при 1.0667 ще развали идеята. 


AUS200

Индексът регистрира очакваното повишаване, което беше последвано от корекция и нов пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за ново възходящо движение. Пробив на локалния минимум при 7 124 пункта ще развали идеята.

EURAUD

Валутната двойка регистрира поевтиняване, а продавачите задържат цената в близост до ниво на подкрепа. EURAUD ще има технически потенциал за понижаване, ако цената регистрира пробив на нивото. Пробив на локалния максимум при 1.5930 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.