1 февруари 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
XAG_USD
Среброто успя да регистрира пробив на диагонална съпротива с гап, който осигурява технически потенциал на метала за възходящо движение. Идеята за поскъпване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при $24.10.
CocaCola
Акциите на Coca-Cola са подложени на разпродажби от началото на годината, а на графиката виждаме, че цената регистрира пробив на подкрепа по време на петъчната сесия. Пробивът осигурява технически потенциал на ценните книжа за низходящо движение. Ако обаче видим пробив на локалния максимум при $49.50, идеята за поевтиняване ще отпадне.
AUDJPY
Валутната двойка се намира в добре изразен възходящ тренд, който формира корективно движение към момента. AUDJPY ще има технически потенциал за поскъпване, ако цената регистрира пробив над диагоналната съпротива. Идеята за възходящо движение ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 79.19.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.