Потенциал за поевтиняване при USDCHF

14 април 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


USDCHF

Валутната двойка успя да регистрира пробив на подкрепа, който осигурява техническа възможност за поевтиняване. Идеята за понижаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния максимум при 0.9260.


EURCAD

На графиката виждаме, че валутната двойка е на път да формира трендобръщащата фигура „глава с рамене“. Пробив на вратната линия ще активира фигурата, която ще осигури техническа възможност за поскъпване при EURCAD. Ако обаче видим пробив на локалния минимум при 1.4890, идеята за повишаване ще отпадне.

CHFJPY

Купувачите успяха да повишат цената до ниво на съпротива, а валутната двойка ще има технически потенциал за поскъпване, ако видим пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 115.90 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.