Потенциал за повишаване при FRA40

25 юни 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


FRA40

Индексът реализира очакваното повишаване, което беше последвано от пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за ново възходящо движение. Идеята за повишаване ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 6 542 пункта.


NZDCHF

Валутната двойка формира корективно движение на предходното поскъпване, а купувачите повишиха цената до ниво на диагонална съпротива. NZDCHF ще има технически потенциал за повишаване, ако ценовото движение пробие техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 0.6382 ще развали идеята.

GBPUSD

Валутната двойка регистрира агресивно поевтиняване, което беше последвано от корекция и ново понижение по време на вчерашната сесия. Ценовото движение сигнализира, че GBPUSD има техническа възможност за реализиране на ново поевтиняване. Пробив на локалния максимум при 1.4001 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.