Петролът тества ниво на съпротива

4 февруари 2022 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


UKOIL

Петролът регистрира очакваното поскъпване и към момента тества ниво на съпротива. UKOIL ще има технически потенциал за повишаване, ако цената регистрира пробив на нивото. Пробив на локалния минимум при $87.69 ще развали идеята. 


JPN225

Индексът регистрира поредица от по-високи локални максимуми и минимуми, които бяха последвани от пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за възходящо движение. Пробив на локалния минимум при 26 945 пункта ще развали идеята.

AUS200

AUS200 се движи във възходяща посока на по-малките времеви рамки и регистрира пробив на съпротива, който осигурява технически потенциал за повишаване. Пробив на локалния минимум при 6 997 пункта ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.