25 октомври 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
USDINDEX
Индексът се намира в низходящ тренд, а към момента тества ниво на подкрепа. USDINDEX ще има технически потенциал за низходящо движение, ако регистрира пробив на техническото ниво. Пробив на локалния максимум при 93.75 пункта ще развали идеята.
CADCHF
Валутната двойка регистрира импулсивно поевтиняване, а към момента цената формира неускорителна корекция. Ценовото движение сигнализира, че CADCHF има техническа възможност за понижаване към момента. Пробив на локалния максимум при 0.7442 ще развали идеята.
EURUSD
Към момента валутната двойка тества ниво на съпротива, след като цената успя да регистрира поредица от поскъпвания. EURUSD ще има технически потенциал за повишаване, ако регистрира пробив на техническото ниво. Пробив на локалния минимум при 1.1616 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.