Възможност за поскъпване при NZDUSD

16 април 2021 г.

ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ


NZDUSD

Валутната двойка се намира във възходящ тренд и реализира пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за поскъпване на цената. Идеята за възходящо движение ще отпадне, ако видим пробив на локалния минимум при 0.6942.


AUDJPY

Валутната двойка регистрира поредица от по-високи локални максимуми и минимуми, а цената успя да реализира пробив на съпротива. Пробивът и ценовото движение сигнализират, че AUDJPY има технически потенциал за поскъпване към момента. Ако обаче видим пробив на локалния минимум при 83.02, идеята за повишаване ще отпадне.

Visa

Ценните книжа се намират във възходящ тренд, а купувачите повишиха цената до ниво на съпротива. Акциите ще имат техническа възможност за поскъпване, ако видим пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при $205.80 ще развали идеята.

 
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.