12 април 2021 г.
ТЕХНИЧЕСКИ АНАЛИЗ
GBPNZD
Валутната двойка се намира в низходящ тренд, а продавачите успяват да задържат цената до ниво на подкрепа. GBPNZD ще има технически потенциал за понижаване, ако ценовото движение пробие техническото ниво. Пробив на локалния максимум при 1.9530 ще развали идеята.
US30
Индексът реализира очакваното повишаване, което беше последвано от нов пробив на съпротива, който осигурява техническа възможност за възходящо движение. Ако обаче видим пробив на локалния минимум при 33 353 пункта, идеята за повишаване ще отпадне.
Berkshire
На графиката виждаме, че акциите се намират във възходящ тренд, а цената тества ниво на съпротива. Ценните книжа ще имат технически потенциал за поскъпване, ако видим пробив над техническото ниво. Пробив на локалния минимум при $246.70 ще развали идеята.
Представената информация не е и не следва да се възприема като препоръка, съвет за сключване на сделки, инвестиционно изследване или консултация за вземане на инвестиционно решение, препоръка за следване на определена инвестиционна стратегия или да бъде възприемана като гаранция за бъдещо представяне. Съдържанието не е съобразено с рисковия профил, финансовите възможности, опита и знанията на конкретен инвеститор. Сайтът използва публични източници на информация и не носи отговорност за точността и пълнотата на информацията, както и за периода на актуалността ѝ след публикуване. Търговията с финансови инструменти носи риск и може да доведе както до печалби, така и до частични или надвишаващи първоначалната инвестиция загуби. Поради тази причина клиентът не трябва да инвестира средства, които не може да си позволи да загуби. Настоящата публикация не е изготвена в съответствие с нормативни изисквания, целящи насърчаването на обективността и независимостта на инвестиционните проучвания и инвестиционните препоръки, не е предмет на забрана за сключване на сделки по отношение на определени финансови инструменти и/или емитенти, преди разпространението ѝ от изготвилото го лице или съответните лица за инвестиционния посредник и като такава следва да се възприема като маркетингово съобщение.